"اصحاب خراسانی" برای میزبانی از زائران اربعین حسینی راهی کربلا شد
"اصحاب خراساني" براي ميزباني از زائران اربعين حسيني راهي کربلا شد

"اصحاب خراسانی" برای میزبانی از زائران اربعین حسینی راهی کربلا شد

جمعي از اهالي مسجد بقيه الله بجنورد در قالب موکب "اصحاب خراساني" همچون سالهاي گذشته به مناسبت اربعين حسيني براي خدمتگذاري و پذيرايي از زائران پياده حضرت سيد الشهدا و ياران شهيدش عازم کربلاي معلي شدند.
شناسه خبر : 50575 تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ موکب  جمعی از اهالی مسجد بقیه الله عجل الله تعالی فرج الشریف بجنورد  با عنوان "اصحاب خراسانی" برای استقرار در کربلای معلی و خدمت رسانی به زائران حضرت  اباعبدالله الحسین علیه السلام، به سمت  عتبات عالیات حرکت کرد.

 

در این مرحله کامیون ها اقلام مختلف جمع آوری شده توسط مردم و مشارکت خیرین را به محل استقرار موکب در کربلا منتقل می کند که به گفته رحمانی، مدیر اجرایی موکب "اصحاب خراسانی"، 12 خودروی باری سنگین وسبک تجهیزات موکب  را حمل و به کشور عراق می برند.

 بر این اساس اين موکب تا روز اربعين حسینی، روزانه پذیرای نزديک به يک هزار زائر حسيني خواهد بود و در شهر کربلا، خيابان شهداء، ميدان علماء، خيابان حر مقابل مسجد فردوس مستقر مي شود.


جمعي از اهالي مسجد بقيه الله عجل الله تعالي فرج الشريف بجنورد و کانون فرهنگی هنری منجی با همياري و مشارکت خيرين و برخي دستگاه هاي اجرايي خراسان شمالی  پذيراي زائران حضرت سد الشهداء خواهند بود.

همچنین خدام و فعالان فرهنگي و مسجدي اين موکب نیز فردا، چهارشنبه 25 مرداد ماه عازم کشور عراق مي شوند.

 

پایان/